Kategóriák

 

 
N. Ciklopédia

     

 
Szavazás
Az Xbox Game Pass-ról
Rendelkezel-e Xbox Game Pass előfizetéssel?

Igen, de csak a Crash játékok bekerülése óta
Igen, és már a Crash játékok bekerülése előtt is elő voltam fizetve
Másmilyen előfizetésem van (PlayStation Plus, Nintendo Switch Online, stb...)
Nincs semmilyen előfizetésem
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Hírfolyam
Friss bejegyzések
2025.03.16. 12:00
2025.03.03. 13:39
2024.12.02. 21:39
Friss hozzászólások
 
 
Crash Twinsanity - Érdekességek
Érdekességek → Crash Twinsanity
 

Crash Twinsanity - Érdekességek

Érdekességek

  • A játék eredetileg sokkal nagyobb és különbözőbb lett volna a ma ismert Twinsanitytől. Ennek a játéknak a játék címe eredetileg Crash Bandicoot: Evolution lett volna, és inkább a Ratchet & Clank sorozatra hajazott volna. Bővebben ide kattintva olvashatsz erről a változatról.
    • A Twinsanity korai változatában a játék eredetileg questekre, különböző küldetésekre alapult volna, ahol Crash a "Gaudi" népnek próbált segíteni. Ennek persze az lett volna a vége, hogy Crash mindig több problémát okozott, mint amennyi volt.
  • A játék címe majdnem Crash Bandicoot: Unlimited lett. Még az utolsó demókban is ezen a néven került bemutatásra. Olyan címek is szóba jöttek a fejlesztés során, mint pl. Crash Bandicoot: Fully Fluxed, Crash Bandicoot: A Whole New Dimension, illetve Crash Bandicoot: Tandemonium. Végül a csapatnak egy órája volt eldönteni, hogy milyen címet szeretnének, és végül a Crash Twinsanity mellett döntöttek.
  • A Traveller's Tales Oxford Studios cég kifejezetten a Crash Bandicoot széria visszahozására jött létre.
  • A játék tervezett, GameCube-os kiadása sohasem jelent meg. Feltehetőleg az alacsony eladási adatok miatt. Az irónia a dologban, hogy az IGN anno az első játékmenet videókat a GameCube verzióról rögzítette.
  • A Crash Bandicoot: Purple játékban engedély és kérdés nélkül előre leleplezte Nina Cortex karakterét a Vicarious Visions. A fejlesztők nagyon meglepettek és dühösek voltak, Nina karakterét a Twinsanityben szerették volna bemutatni először.
  • Ebben a játékban adta először hangját Cortexnek Lex Lang. Cortex hangját előtte Clancy Brown adta mindegyik játékban, kivéve a legelső Crash részben, ott ugyanis Brendan O'Brien adta hangját.
  • Richard M. Albon, a játék tervezési vezetője szerint a Gonosz Ikrek gondolata a barátnője "két utálatos kakaduja" után született a fejében, és ez alapján alkották meg Victort és Moritz-ot.
  • A játékban használt Spyro modell a Spyro: A Hero's Tail-ből lett véve, emiatt az Eurocom, az említett Spyro játék készítője is szerepel a stáblistán.
  • A játék egész soundtrackje A Capella stílusú. A játék soundtrackjét készítő együttes neve Spiralmouth volt (akik azóta sajnos már feloszlottak), a hangjukon és némi szintetizátoron kívül semmi mást nem használtak a játékban hallható zenék elkészítéséhez.
  • N. Trance is szerepelt volna a játékban egy jelenetnél, amiben Evil Crash az agyát enné egy kanállal, "mint egy tojást". Ezt a jelenetet azonban kivágták, mert "kissé undorító" volt, így N. Trance már csak a tervrajzokon tekinthető meg.
  • Ez az első platformer játék a sorozatban (tehát a versenyzőés és party játékokon kívül), ahol Cortex játszható karakter (továbbá vonatkozik ez Ninára is).
  • Coco is egy játszható karakter lett volna, de végül csak néhány átvezető jelenet erejéig kapott szerepet.
  • Fake Crash megjelent volna cameoként, egy kis szigeten ragadt volna Crunch-al az N. Sanity Island mellett, de ezt a tervet technikai okok miatt kivágták.
  • Ha Crash megérinti a megbénított Cocot, sebzést szenved.
  • Ebben a játékban nem szükséges összegyűjteni a dobozokat, mert nem kapunk a dobozok felszedéséért gemet, ehelyett különböző puzzle-féle játékokat kell megoldanunk.
  • Ez az első Crash játék, amiben mozgathatjuk a kamerát.
  • Nem tudjuk átlépni/skipelni az átvezető videókat, még akkor sem, ha már láttuk őket egyszer. Eredetileg lett volna egy gyors áttekerési funkció, de ezzel csak mégtöbb probléma adódott, így végül eltávolították.
  • A játék borítóján Cortexnek sárgás szemei és kék nyelve van, viszont a játékban normális színezést kapott. A borító az író munkája, aki a Ren és Stimpy rajfzfilmsorozatot is írta.
  • Relicek is szerepeltek volna a játékban, de végül kivágták őket.
  • Ez az utolsó olyan Crash játék, ahol az eredeti trilógia szinkronszínészei újra hangjukat adták.
  • A Crash Twinsanity teljesített a legrosszabbul a konzolos Crash játékok eladásai terén, és a harmadik legrosszabb eladásokkal rendelkezik (Crash Bandicoot Purple és Crash Boom Bang "dicsekedhet" a legrosszabb eladásokkal), a játékból kevesebb, mint 1 millió példányt adtak el.
  • A rossz eladási eredmények ellenére Keith Webb megerősítette, hogy ő és egy csapat ex-fejlesztő szívesen segítenének a Vicarious Visionsnek remasterelni a játékot. Erről egy nyílt levelet küldött és tett közzé, amit megtekinthettek itt, magyar fordítással:
    • Keith Webb asztaláról
    • "Kedves Vicarious Visions,
    • Először is, engedjétek meg, hogy gratuláljunk a Crash Bandicoot N. Sane Trilogy hatalmas sikereinek. A játék népszerűsége bizonyítja a tehetségeteket és sikereteket Crash Bandicoot eredményes visszahozásában. Nyilvánvalóan sokféleképp lehet továbbmenni, eme sikerre építkezni, és a rajongótábor szerint jó lenne a 2004-es Crash Twinsanity remasterelése. Biztosan tisztában vagytok vele, hogy rengeteg tartalom és ötlet el lett törölve, ki lett vágva a végleges játékból, és talán most itt a lehetőség rá, hogy teljes fényében újraalkossuk a játékot. Egy maréknyi ex-Twinsanity tervező nevében írom, hogy szeretnénk részt venni a fejlesztésekben és új tervek létrehozásában, ha a remaster lehetséges. Gratulációként szeretnék küldeni nektek egy exkluzív Crash Twinsanity-s rajzot, ezzel együtt a Crash Twinsanity 13. születésnapját is ünnepeljük Crash Twinsanniversary néven. Ez a kép a játék masszív rajongótáborának is szól, akik támogatása és kitartása életben tartotta narancssárga erszényes hősünket a hosszú évek folyamán.
    • Sok szerencsét kívánok a jövőben,
    • Keith Webb "
    •  

Utalások más Crash játékokban

  • A 2020-ban megjelent Crash Bandicoot 4: It's About Time-ban az egyik teljesítmény neve "Twinsanity".

Utalások

  • A játék néhány zenéje klasszikus dalok nyomám készült.
    • A Totem Hokum pálya doktor kergetős részénél (Doc Amok) részénél Rimszkij-Korszakov: A dongó (angolul Rimsky-Korsakov: Flight of the Bumblebee) címen ismert dal hallható.
    • Ugyanezen pálya kukac kergetős részénél Johann Strauss II: Kék Duna Keringő dalának átdolgozása hallatszik.
    • Rusty Walrus pályájáján pedig a Felix Mendelssohn: Hebrides Overture c. dalának átdolgozása van jelen.

 

 
N. Aptár
2024. december 4.
20 éves a Crash Fan Club

20. életévébe lép mindenki kedvenc magyar Crash Bandicoot közössége!

 
2024. december 4.
Crash Team Racing Nitro-Fueled Xbox Game Pass

Az Xbox Game Pass kínálata a 2019-ben megjelent Crash Team Racing Nitro-Fueled-del bővül előfizetői számára.

2024. szeptember 9.
28 éves a Crash Bandicoot sorozat

28. évébe lépett a Crash Bandicoot sorozat. Az első rész 1996. szeptember 9-én jelent meg.

2024. március 4.
Crash Team Rumble végső tartalmi frissítés

A Crash Team Rumble utolsó tartalmi frissítése, egy ingyenes 500 szintű Battlepass formájában minden tulajdonosnak.

 
Partnerek

Legyél a partnerünk

Crash Bandicoot oldalak

Partnereink

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 

Properties such as ACTIVISION, CRASH TEAM RACING, CTR, CRASH BANDICOOT and CRASH, including Crash Bandicoot and all related characters and contents are trademarks and © Activision Publishing, Inc. Used with permission. Activision has no association with and takes no responsibility for the content in this web site. Site design and written content © Crash Fan Club 2005-2024, unless stated otherwise. Please only use the content within this webpage with permission or reference to the Crash Fan Club website.


A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    ✨ Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott – ismerd meg a „Megóvlak” címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG