Kategóriák

 

 
N. Ciklopédia

     

 
Szavazás
Az Xbox Game Pass-ról
Rendelkezel-e Xbox Game Pass előfizetéssel?

Igen, de csak a Crash játékok bekerülése óta
Igen, és már a Crash játékok bekerülése előtt is elő voltam fizetve
Másmilyen előfizetésem van (PlayStation Plus, Nintendo Switch Online, stb...)
Nincs semmilyen előfizetésem
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Hírfolyam
Friss bejegyzések
2025.03.16. 12:00
2025.03.03. 13:39
2024.12.02. 21:39
Friss hozzászólások
 
 
Crash Twinsanity - fejlesztési időszak, kihagyott ötletek
Fejlesztési eltérésekCrash Twinsanity
 

Fejlesztési eltérések (Crash Twinsanity)

Ebben a különleges menüpontban fel nem használt ötleteket olvashattok a Crash Twinsanity fejlesztési időszakából. Némelyikük nagyon is érdekes, nagy kár, hogy nem valósították meg őket (pedig nagyon is elfértek volna még a játékban).

Az eddigi írások és képek SpaceCat-től, FakeNinától és Ludovic Rubintól származnak. Még rengeteg van, folyamatosan új dolgok derülnek ki a játékról, tehát igyekszünk minden tudnivalót megosztani veletek!

A cikk megvalósulásában közreműködtek: Wickon, INNUENDO, Lapi és Mech.

Szokás szerint kattintsatok a képekre a nagyobb méretű változatért.

Kiadatlan GameCube változat

A játék tervezett Nintendo GameCube-ra szánt kiadása sohasem látott napvilágot. Feltételezhetően azért, mert a harmadik féltől származó játékok nagyon gyengén teljesítettek a Nintendo konzoljain, valamint a PlayStation 2 és Xbox változatok is igen gyenge eladási számokat produkáltak. A dolog érdekessége, hogy a legelső játékvideókat az IGN épp a játék kezdetleges GameCube változatáról tette közzé 2003-ban.

Crash Twinsanity előtti idők

Crash Bandicoot: Evolution

A Crash Twinsanity eredetileg egy sokkal nagyobbszabású játék lett volna, ami a Ratchet and Clank megjelenése miatt kellett, hogy irányt váltson. A Crash Bandicoot: Evolution-ről bővebben ide kattintva olvashatsz.

Korai címek

A Crash Twinsanity fejlesztése Crash Bandicoot: Evolution néven kezdődött, majd a fejlesztés vége felé már Crash Bandicoot Unlimited volt a véglegesnek tűnő cím, ami a játék nyitott környezetére utalt. Több ötlet is felröppent a csapatban a Crash Twinsanity címéhez:

  • Crash Bandicoot: Evolution
  • Crash Bandicoot: Fully Fluxed
  • Crash Bandicoot: A Whole New Dimension
  • Crash Bandicoot: Tandemonium
  • Crash Bandicoot: Unlimited

Végül egy órát kaptak, hogy végleges döntést hozzanak, Paul Gardner (FakeNina) pedig ekkor állt elő az ötlettel, hogy legyen a játék címe Crash Twinsanity, és végül a csapat emellett döntött.

Kezdetleges borítóképek

A játéknak Jordan Reichek több borítókép tervrajzot is készített, amelyeket nagyban a Ren & Stimpy című rajzfilm stílusa ihletett. Egyébként a játék forgatókönvét, és vele együtt a vicceket is ő írta.

Játékmenet

Szupererős támadások

A játékból még kimaradt kettő szupererős támadása Crash-nek: a Scissor-kick és a Power-punch. Ezek közül a Power-punch az ismertebb, amit a kör és a négyzet egyszeri lenyomásával lehetett kihozni, ezzel szétlehettet zúzni a jó erősen lezárt ládákat és azokat a hangyákat is, amelyeket eredetileg két pofonnal lehet csak kiütni. Ez az ütés a demó verzióban is szerepel.

Irányítható hoverboard

Ez a mechanizmus több helyen is használatban lett volna, egyszer Cortex vezette volna, egyszer pedig Crash, de háttal állva rajta. Paul Gardner szerint a fejlesztők között volt egy szabály a játékkal, hogy Crash nem használna eszközöket, helyette improvizálna (mint például Cortexet használja snowboardnak), és ha mégis használt volna egy eszközt, akkor azt rosszul teszi. Emlékei szerint továbbá a hoverboard a kiszáradt tengerfenéken (Ocean Commotion) lett volna használva, és valahol az ikrek bázisának központjában.

Valaki megtalálta YouTube-on a működőképes hoverboardot, és egy videót is rögzített róla!

Átvezetők eltérései

Megbénított Coco

Miután Cortex lebéníotta Coco-t, kihasználta az alkalmat, hogy mégjobban megalázza egy filctollal...

Dingodile és Tawna romantikus vacsorája

Emlékeztek arra a részre amikor Dingodile éppen egy könyvet olvas / könyvvel a kezében szunyókál... amikor egy hatalamas hógolyó lemossa a kunyhóját a terepről? Na szóval eredetileg az úgy lett volna, hogy éppen vacsorázni ül le, egy romantikusan megteritett asztalhoz, és az asztal másik oldalán nem más foglalt helyet, mint Tawna. Az átvezetőt lerövidítették, de még mindig megtalálható az Extrák Storyboardjai között

Kimaradt jelenet a High Seas Hi-Jinks szintről

A hiányzó párbeszéd a "High Seas Hijinks" szintről:

(Cortex továbbra is a Coco öltözékében.)

Cortex: Úgy vélem jobb, ha ebben a ruhában maradok, nem lenne szerencsés, ha felhívnánk a rossz figyelmet. Kell keresnünk egy távcsövet. Nézd meg a géptermet, a fedélzeten találkozunk.

(N.Gin egy távcső segítségével  kiszúrja Cortex-et.)

N. Gin: EZ A NEKEM VALÓ NŐ!!

(N. Gin elrabolja Cortex-et a fedélzetről és magával viszi, Cortex a kezét az arca előtt tartja.)

N. Gin: Ahoy te csodálatos teremtés! A csodálatos külsőd teljesen elbűvölt, te csodálatos tengeri tünemény.

(N. Gin odébb viszi Cortex kezét, hogy jobban szemügyre vehesse a "csodálatos teremtést".)

N. Gin: CORTEX???? Milyen összezavaró!

[videó]

Törölt szintek

Komodo fivérek versenye

A második vagy a harmadik szigeten lett volna egy verseny a Komodó Testvérek ellen, ahol Cortex (még mindig a női jelmezbe bújva) az anyósülésen ülve Crash vezetési képességeit ócsárolja. A trükk csak az, hogy a járművön nem volt fék.

Bug Run (Jungle Bungle menekülős részleg)

A Bug Run-ról Keith Webbtől már hallhattunk, és az alábbi tervrajzot it megosztotta velünk. A Bug Run egy menekülős szekció lett volna a játék legelején, a Jungle Boogien belül. Ott indult volna, ahol Cortex egy férgen felpattan. Van a falon egy rajz egy bennszülöttről. Itt lett volna balra egy lyuk a földben, ami a Bug Run bejáratául szolgált volna.

A Traveller's Tales Oxford egykori főnöke, Jon Burton talált egy korai Crash Twinsanity változatot, amelyben a Bug Run elérhető.

A Jungle Bungle eredetileg kétfelé ágazott annál a pontnál, ahol először találkozol a Greedy Worm-al (miután kijöttél az első barlangból). A jobboldali út tovább visz a szokásos úton, de hol a vízesés (a Shield Native Villager és a TNT mellett balra) ott van egy lyuk a földben ami egy földalatti barlangba vezet. Itt találkoztál volna egy olyan területtel, ami "a bogár futam" néven vált ismertté, Crash-t üldözi egy horda bogár és befut a képernyőbe. Sajnos ez a szekció túl bonyolult lett volna, így egy hasonló szekció át lett téve a Classrom Chaos-ba. És a szekció végén a kőszirtnél lyukadtál volna ki, ahol a Mecha Bandicoot küzdelem is folyt, és a játék itt folytatódott volna normálisan. Hogy jelezzük a kihagyást a pályán, 2 falfestményt készült. Az amelyik mutatja a Greedy Worm ugrást még mindig a játékban van. De az amelyik balra mutatott volna, az ellenkező irányba mutat. kép

Videó

Rejtett szint? Miféle rejtett szint?

Egy kiadás előtti cikk állítása szerint a játékban "16 különböző küldetés  [...] mellette pedig négy bónusz küldetés" lett volna. A játékban végül csak a 16 küldetés szerepel, azaz a 16 pálya, amik négy csoportra vannak taglalva. A négy bónusz pálya mindegyike ejtve lett, mindenbizonnyal az alábbi szintekre gondolhatott a szerző (Ezt a feltevésemet később Paul Gardner (FakeNina) is megerősítette -Wickon):

  • N. Sanity Island búnusz szint: Ocean Commotion 
  • Iceberg Lab bónusz szint: Gone a Bit Coco
  • Academy of Evil bónusz szint: Cortex Carnage
  • Twinsanity Island bónusz szint: Megalomaniac Mind Mania

Gone A Bit Coco

Lett volna egy rejtett szint a High Seas Hi-jinks és az Academy of Evil-hez utazás között. Amikor Cortex lebénította Coco-t, a Psychetron egy portált nyitott volna Coco elméjébe. A szintet Cortexszel barangoltuk volna be. Ez a szint majdnem teljesen el lett készítve, de végül kimaradt, mert a PlayStation 2 nem bírta el a sok modellt és kódolást, valamint már túl késő volt helyrehozni a pályát. Paul Gardner (FakeNina) szerint mire sikerült megoldaniuk, hogy működjön, már túl késő volt, és nem engedték meg nekik, hogy beletegyék a játékba.

A szint zenéje

A szint előtti törölt átvezető

Néhány másodpercnyi képanyag a szintről: [videó]

Cortex erős lövései

A játékban szerepel egy szöveg, amelynek a "Gone a Bit Coco" nevű szinten vettük volna hasznát: „A normál lövések csak lepattannak ezekről a nyalókákról ~ Tartsd lenyomva a gombot, hogy erősebbet lőjj!”

Cortex erősebb lövései a végleges játékban is megtalálhatóak, azonban ironikus módon ennek a támadásnak csak ezen az egy szinten vettük volna hasznát. S mivel eltávolították, ezért teljesen fölösleges ez a képesség a játék során.

Lava Caves

Egy újabb majdnem befejezett, de kihagyott szint a Lava Caves. A 10. dimenzióban, mielőtt még a Rockslide Rumble-höz mentünk volna, eredetileg át kellett volna jutnunk az Ice Climb lávával borított ellentettjén. Erről a szintről néhány képernyőkép is fent maradt.

Ocean Commotion

A fejlesztés kezdeti időszakában lett volna egy szint ami egy kiszáradt tengerfenék mélyén játszódott volna. Lett volna egy átvezető amiben Cortex egy kagyló szájából próbálja meg kihúzni a kristályt. A kagyló azonban rázáródott a doktor fejére, amitől ilyedtségében elkezd rohangálni, ami egy újabb Mentsük-Meg-Cortexet-Miközben-Rohangál dologhoz vezet (mint a Totem Hokum és a Bandicoot Pursuit). Ezután N.Gin hajójának roncsaiba futottunk volna.

Egy pálya, ami egy kiszáradt tengerfenéken terül el. Egy nagy kagyló, benne gyöngy hellyett egy kristály. Cortex megpróbálja elcsenni, mire a kagyló hirtelen rázárul a doki fejére. Így eljutunk egy újabb mentsükmeg-cortexet-miküzben-rohangál című dologhoz. :) Crashnek “meghatározatlan anyagokkal” teli hordókat kell eltávolítania az útból. Aztán a harmadánál a pályának Cortex kisebb “pocsolyába” esik és ott valad tovább. Közben támadják polipok, cápák ...  Ezután N.Gin hajójának roncsaiba jutottunk volna. - Keith Webb, 2005

 

Crate Factory

A játék fejlesztésének egy korai szakaszában, lett volna egy pálya egy hatalmas mozdonnyal ami egy Crate Factory nevű terület felé száguldott volna (a 10. dimenzióban). A vonat neve Koala Kong X-press/ vagy N-Brio Express lett volna, de a vezető ülésben Koala Kong ült volna. A terv szerint azzal kezdődöt volna ez a rész, hogy Crash és Cortex talál egy régi vasútvonalat. És egy rövid szekcióban a játékosok irányították volna, miközben üldöz egy szikladarab és végül egy N. Brio szörny. Miután elér egy bizonyos távolságot visszaugrik, és a vonat elejének az oldalán kellett volna menekülni, miközben lassan felfalja azt az N. Brio szörny. A szint végén egy rövid BOSS fight zajlana Koala Kong-al. Az ötletet gyorsan ejtették, mivel kicsit bonyolult lett volna megvalósítani, de feltették a polcra, ami készen áll arra az időre, ha a TT készítene egy folytatást.

Egy nagyon gyors vázlat:

Megalomanic Mind Mania

Egy újabb szint törölve lett, ami a "Megalomaniac Mind Mania" elnevezést kapta, ahol Cortex elmélyét kellett bebarangolni, és közben különböző eltorzult Cortexekkel kellett volna szembeszállni.

"Megalomaniac Mind Mania" kihagyott szinten egy ellenség:

Törölt karakterek

Fake Crash és Crunch

Fake Crash-nek jutott volna egy kámea szerep, ahol egy apró szigeten ragadt volna, és N. Gin hajójáról láthattuk volna. Van is egy tervrajz, amin Fake Crash és Crunch egy szigeten ragadtak együtt.

N. Trance

N-Trance is egyike lett volna azoknak a doktoroknak, akik a kincs után vadásznak. A csapat a 10. dimenzióban futott volna össze Evil Crash-sel, aki egy kiskanállal meg akarja enni N-Trance agyát, úgy, ahogy egy lágy tojást. De ezt kihagyták, mivel túl dúrva lett volna. (Mostmár érthető, hogy miért volt bekötve N-Trance szeme a képeken.- Lapi).

Foofie

Foofie! Igen, Crash-nek a játékban lett volna egy hűséges barátja, vagyis aféle háziállata, a neve Foofie, aki képes volt az alakváltásra, és egy ilyen izzó, földönkívüli csigaszerű vagy kigyószerű valami lehetett. Nagyon aranyos volt és bármilyen hosszúra kitudott nyúlni. Foofie mindig is ragaszkodott Crash-hez, pláne a karjára csavarodva érezte jól magát. Szóval, néhány kép Foofie-ról:

Ezen a képen Ninát és Foofie-t (törölt karakter) vehetjük szemügyre. Mint már tudjuk, Nina oda van az aranyos állatokért, és egy kezdeti elképzelés szerint ezért kapta Cortextől a bionikus karokat, hogy ne tudja megölelni az állatkákat, mivel azok így morbid mód felrobbantak volna Nina kezében.

Chi Chi Grass (Chi Chi fű)

A játékban található egy Chi Chi Grass, ami még a Crash Evolution-ból maradt fent, ekkor még Crash Foofie segítségével úgy kapaszkodhatott volna és himbálózhatott volna ezeken, mint a végleges játéjban Nina. A mechanizmus a Twinsanity-ben megmaradt, csak éppen végül Nina kapta.

Capu Capu

Capu Capu lett volna annak a hajónak a kapitánya, ami Crash-et az Iceberg Laborartory és az N. Sanity Island között szállítja. Az N. Sanity sziget törzsének egy tagja lett volna, Papu Papu-hoz hasonlóan. Keith Webb (SpaceCat) tervezte a karaktert, és Paul Gardner szerint el is készül, azonban nem került bele a végleges játékba.

Őt SpaceCat tervezte és el is készült, be is kerülthetett volna a játékba, de a fejlesztés során van egy pont, ahol már nem adsz hozzá új tartalmat a játékhoz, és inkább azon vagyok, hogy minden jól működjön (köhömm), és már túl késő volt hozzáadni Capu Capu-t. - Paul Gardner

Jóságos Cortex

A 10-edik dimenzióban eredetileg szerepelt volna a jóságos Cortex is. Mikor áttranszportálódnak a 10-edik dimenzióba, Cortex figyelmezteti Crash-t, hogy veszély leselkedhet rájuk ott. Ekkor egy barátságos hang megszólal: "Üdvözöllek titeket a 10-edik dimenzióban". Ekkor Cortex megprödül, előveszi lézerfegyverét, és lebénítaná a jóságos Cortex-et. Ezután megszólal: "de ha van itt jóságos Cortex, akkor kell lennie Gonosz Crash-nek is!".

Egy kezdeti elképzelés szerint mikor a csapat átment a 10. dimenzióba, Crash és Cortex átváltoztak Gonosz Crashhé és Jó Cortexszé (akinek megfordult az N betű a fején). Ahelyett, hogy segítettünk volna Cortexnek kikerülni az akadályokat, az volt a feladatunk, hogy mi magunk hurcoljuk bele őt különböző fájdalmas dolgokba (például lézerek, sugarak) aminek következtében Cortex visszaváltozott volna a gonosz önmagává. A szint a "Rehab Lab" nevet viselte kapta.

 

Gonosz Coco

A gonosz Crash és gonosz Cortex mellett szintén szerepelt volna még egy kifordított karakter is, Evil Coco, aki a mi Coco-nk szöges ellentéte: buta, randizgatós és kicsit mocskos fantáziájú, ha értitek mire gondolok. Érthető okokból került eltávolításra.

[kép] [videó]

Jóságos Cortex

A 10. dimenzióban eredetileg szerepelt volna a jóságos Cortex is, akinek a hogyan és miértje sohasem tisztádott le a játék fejlesztése során. Annyi biztos, hogy a 10. dimenzióban kapott volna helyet. Az egyik ötlet szerint amikor hőseink áttranszportálódnak a 10. dimenzióba, Cortex figyelmezteti Crash-t, hogy veszély leselkedhet rájuk ott. Ekkor egy barátságos hang megszólal: "Üdvözöllek titeket a 10. dimenzióban". Ekkor Cortex megprödül, előveszi lézerfegyverét, és lebénítja vele a jóságos Cortex-et. Ezután megszólal: „de ha van itt jóságos Cortex, akkor kell lennie Gonosz Crash-nek is!”.

Rehab Lab

Egy másik kezdeti elképzelés szerint mikor a csapat átment a 10. dimenzióba, Crash és Cortex átváltoztak Gonosz Crashsé és Jó Cortexszé (akinek megfordult az N betű a fején). Ahelyett, hogy segítettünk volna Cortexnek kikerülni az akadályokat, az volt a feladatunk, hogy mi magunk hurcoljuk bele őt különböző fájdalmas dolgokba (például lézerek, sugarak) aminek következtében Cortex visszaváltozott volna a gonosz önmagává. A szint a "Rehab Lab" nevet kapta. Tervrajz:

Még egy gurulós szint

Volt a második szigeten egy szint, ahol a láva elmosta az ősi templomokat, és az első kép hátterében jobb oldalt lévő szobron lévő spirálból ítélve ez egy olyan szint lett volna, ahol Crash és Cortex összeverekedve gurul (mint a Cavern Catastrophe).

Security Insanity

Coco Bandicoot irányítható karakternek indult. Az egyik elképzelés szerint Cyberspace-es pályákon kapott helyet, ahol számítógéprendszereket kellett hack-elnie a továbbjutásért. Eközben fekete nindzsaruhában nindzsarugásokat osztogathattunk volna. A környezet a Matrix és a Tron keresztezésére emlékeztet. Az első helyszín Cortex kastélye lett volna a Crash 1-ből, és a szint neve (elvileg) Security Insanity lett volna. Itt természetesen Cortex labor asszisztensei lettek volna az ellenségek ügynöknek öltöztetve. A cél Cortex régi léghajójának “kiszabadítása”, amivel aztán a három szereplő az Academy of Evil-hez utazik és felkapja Ninát.

Wumpa és Cortex sziget

Csak úgy mint az N.Sanity sziget, a másik kettő sziget is szerepelt volna az első Crash játékból. A második sziget az órási fát vette volna használatul, ahol Ninának a kampókra akaszkodva kellett feljutnia a tetejére, egészen a felhők fölé. Szintén a második sziget még az ősi templomokat is hasznul vette volna.

A képen látható, hogy N. Gin léghajóval üldözi Ninát. A léghajó más tervrajzokon is szerepel, de nem tudni, hogy hogyan fonódott volna bele a történetbe.


N.Gin hajójáról kimaradt részek (az utolsó kép N. Gin léghajójáról van).

   

UFO versenyek

Lett volna egy verseny szekció Cortex és az „ants” (hangyák) között, repülő UFO járművekben.

 

Nina Cortex a Crash Nitro Kartban

Nina Cortex eredetileg a Crash Nitro Kart-ban szereplet volna először, ez azonban még abban a teljesen kezdetleges stádiumban volt, amikor még a Traveller's Tales volt a CNK fejlesztője. Mint tudjuk ez hamar megváltozott, a játékot a Vicarious Visions fejlesztette. Ekkor még nem egészen volt kidolgozva, hogy Nina Neo Cortex unokahúga, vagy lánya lesz-e. Később sem sikerült teljesen eldönteni ezt, és a Crash Twinsanity során is nyitott kérdésként hagyták.

A külsejét a Traveller's Tales Oxford Studio egyik munkatársa ikhlette. Eredetileg ugyanolyan köpenyt viselt volna mint Neo Cortex, bár ennek az az oka, hogy cortex Twinsanity modellje alapján készítették az első verziót, ez látható a lenti képen, valamint egy kezdetleges tervrajz a Crash Nitro Kart-ból.

 


Színezd újra, színezd újra, az életed, ha megfakulna...

Az egyik első terv szerint a 10. dimenzió eredetileg fekete-fehér lett volna, semmilyen színt sem tartalmazva. Csak Crash rikított volna ott a világban narancssárgán. Ha teljesítünk különböző feladatokat, akkor a világ elkezdett színekkel megtelni. Egy kép a kezdeti ötletről:

Twinsanity sziget

Eredetileg így nézett volna ki a Twinsanity Sziget. Az óriási gerincoszlopok visszatérő díszelemek, amik a sziget végső változatában is szerepeltek. Végül egyszerűen kivágták őket.

 

Trivia #012

Eredetileg, ha besétálsz Crash-ék kertjébe, akkor egy bowlingos sapit viselő kék majom lebírkóz téged. Mindenesetre, lekell szorítanod a makit a földre, hogy eltudj menekülni előle.


Trivia #019

A rész, ahol Nina a kampók segítségére támaszkodik a továbbjutáshoz, ott eredetileg aranyos madárkák és gyíkocskák szerepeltek volna, mivel Nina szereti az aranyos állatokat, amik egy idő után szétdurrantak volna Nina kezében, de ezt az ötletet is szemétbe vágták a kissé brutális jelenetek miatt.


Érdekességek

Jéghegy labor madár-távlat

A Vivendi Universal Japan egy különleges reklám jelleget írt meg a havonta megjelenő "Hyper PS2 Magazine"-ba. A képen megnézhetjük, és egy különleges, igen ritka képet is láthatunk a jéghegy laborról.

Brainovial Hyperbarium

A helyszínt (vagyis Crash agyközpontja), ahova Cortex-et a Psychatron teleportálta a "Brainovial Hyperbarium" elnevezést kapta.

Cortex: Érdekes. A meghibásodás egy portált nyitott Crash agyközpontjába. (félelemmel mondja)Miféle kegyetlenségek leselkedhetnek itt rám?

Victor és Moritz eredeti nevei

A gonosz ikrek, Victor és Moritz nevei Mary Shelley Frankensteinjének egy karakterétől lettek kölcsönözve, akit Victor Moritz-nak hívtak. Ez előtt az ötlet előtt az ikrek nevei Squabble és Sqwawk lett volna.

Fuss Cortex, Fuss!

Moulin Cortex

Isten hozott a Moulin Cortexban!

 


A játéknak Jordan Reichek több borítókép tervrajzot is készített, amelyeket nagyban a Ren & Stimpy című rajzfilm stílusa ihletett. Egyébként a játék forgatókönvét, és vele együtt a vicceket is ő írta.


Wumpa Pumpa

Paul Gardner elmondása szerint a Wumpa Pumpa a Crash Evolution-ből maradt. Az ikrek a wumpa gyümölcslét lopták ezekkel a pumpákkal, Crash pedig használhatta őket valamire, de nem emlékszek már, hogy mire pontosan.

A soronkövetkező kép elsődleges érdekessége a vörös hajú Nina Cortex, akinek a fején egy J betű található. Vagy vicces kedvében volt a készítő, vagy Nina egy időben talán Jenny lett volna.

A hangyák mellett kimaradt ellenségeket láthatunk. Egy zöld lény és a piros robotmása ezen álatnak, melyet a hangyák használtak volna.


Miután a Crash Nitro Kart fejlesztését átpasszolták a Vicarious Visionsnak (eredetileg a Traveller's Tales fejlesztette volna), úgy volt, hogy a Crash Twinsanityben lesz Nina Cortex bemutatkozása. Azonban, a Traveller's Tales dolgozói legnagyobb meglepetésére Nina deütálása végül a Crash Fusion-ban volt, a csapat tudomása és engedélye nélkül.

Kimaradt szekció

A képen látható rész nem szerepel a végleges játékban. A Totem Hokum pályán található Cortex megmentős résznek egy korai változata lehet, vagy csak marketing anyagként készülhetett a kép.

Crash Twinsanity Screenshots - Neoseeker

Apró, kiamaradt dolgok

Majom birkózás

Eredetileg, ha besétálsz Crash-ék kertjébe, akkor egy bowlingos sapit viselő kék majom lebírkóz téged. Mindenesetre, lekell szorítanod a makit a földre, hogy eltudj menekülni előle.

Pálya portál

A laboratóriumban voltak olyan warp portálok is, amelyek elteleportáltak volna minket a  régi és az újonnan megnyílt szintekre. A portál úgy nézett ki, mint az a portál, amivel a Twinsanity szigetről visszajuthattunk a laborba a vulkánhoz, és a kapu fölött látható volt a szint ikonja is.

migrálandó tartalom: https://crashfanclub.gportal.hu/gindex.php?pg=37269893

 
N. Aptár
2024. december 4.
20 éves a Crash Fan Club

20. életévébe lép mindenki kedvenc magyar Crash Bandicoot közössége!

 
2024. december 4.
Crash Team Racing Nitro-Fueled Xbox Game Pass

Az Xbox Game Pass kínálata a 2019-ben megjelent Crash Team Racing Nitro-Fueled-del bővül előfizetői számára.

2024. szeptember 9.
28 éves a Crash Bandicoot sorozat

28. évébe lépett a Crash Bandicoot sorozat. Az első rész 1996. szeptember 9-én jelent meg.

2024. március 4.
Crash Team Rumble végső tartalmi frissítés

A Crash Team Rumble utolsó tartalmi frissítése, egy ingyenes 500 szintű Battlepass formájában minden tulajdonosnak.

 
Partnerek

Legyél a partnerünk

Crash Bandicoot oldalak

Partnereink

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 

Properties such as ACTIVISION, CRASH TEAM RACING, CTR, CRASH BANDICOOT and CRASH, including Crash Bandicoot and all related characters and contents are trademarks and © Activision Publishing, Inc. Used with permission. Activision has no association with and takes no responsibility for the content in this web site. Site design and written content © Crash Fan Club 2005-2024, unless stated otherwise. Please only use the content within this webpage with permission or reference to the Crash Fan Club website.


A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    ✨ Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott – ismerd meg a „Megóvlak” címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG