Ha valakinek ismerős az oldalt látható kép a régi Azok az 5letek, amiket sajnos nem használtak fel a Crash Twinsanity-ben című menüpontból, akkor azokkal örömmel közüljük, hogy a GameHut – ami egy régi prototípusokkal foglalkozó YouTube csatorna – feltöltött egy videót, amiben végre szemügyre vehetjük, hogy hogyan is nézett volna ki ez a szint. Igaz, csak a geometriát láthatjuk, a bogarak nem üldöznek, és a ládák sincsenek elhelyezve, de így is érdekes betekintést nyerhetünk egy eddig elveszettnek hitt dologba. Elvileg azért távolították el, mert túl nehéznek bizonyult a szűk falak és a zsúfolt akadályok miatt. Na de szavak helyett inkább beszéljen az alábbi videó!
Újabb érdekes videók láttak napvilágot a napokban, ezúttal a Wrath of Cortex szerepel a dolog középpontjában! A két videó nagyon sok érdekességet tartalmaz a fejlesztési időszakból, mint például korai animációk, pályadesignok és hibakereső eszköz a fejlesztők számára. A videókat LXShadow lelte meg és a CM töltötte fel, köszönjük!
Elkezdtem megírni a Crash Bandicoot első részének prototípusáról szóló cikket, sok látványos, érdekes képpel és egy extra, jó minőségű, másfél órás teljes végigjátszási videóval megfűszerezve. A cikk még nincs teljesen készen, még sok érdekes dolgot fogok leírni, az általános eltéréseken kívül például még a prototípusban fel nem használt pályákról és egyéb érdekességek lesznek olvashatók a későbbiekben. Szerintem mindig érdekes egy igazi, jó emlékekkel és élményekkel teli nosztalgikus, kedvenc játék gyökeres múltjába tekinteni, ne hagyjátok ki ti sem az elolvasását. A cikkért kattints ide, vagy más úton Játékok -> Crash 1 -> Fejlesztési időszak -> Általános eltérések, különbségek.
Ezen alkalommal két olyan videoanyagot hoztam nektek, amelyek korábban elkerülték a blogok, fórumok és egyéb jelentős weboldalak figyelmét, de ha késve is, itt megtekinthetitek vagy meghallgathatjátok őket. Az első, amit megtekintés céljából közzétennék, az a Crash Bandicoot HD pályabemutatója - ez a videó még a hivatalos oldalon sem lett közzétéve, itt azonban megtekinthetitek:
A második dolog a Crystal's Wrath-hez tartozik, ez is éppúgy zeneanyag, mint a legutóbbi hírünk a Crystal's Wrath tájékáról. Ezúttal N.Gin boss prototípus zenéjét hallgathatjátok meg:
Amint valami új dolog kerül ki valamelyik fanjátékról, azonnal értesítünk titeket!
Noha a Crash Bandicoot HD és a többi fangame / modding folyamatáról mostanában nemigen hallunk, a Crystal's Wrath készítői azért megosztanak velünk néhány dolgot, méghozzá játékok prototípusából - korábbi verziójából. Jelen esetben nem gameplayt, nem is valamiféle tesztvideót láthatunk, hanem egy soundtracket, amely a készítők közleménye szerint ugyan még a prototípusból származik és valójában csak egy tesztzene volt, talán a későbbiekben azért hasznát veszik a fejlesztés során. Klikk a lejátszás gombra, és hallgasd!