Az N. Sane Trilogy hatalmas sikert aratott, kiemelkedő eladási statisztikákat szerzett, Keith Webb-nek (másnéven SpaceCat), az egykori Crash Twinsanity egyik fejlesztőjének az az ötlete támadt, hogy nyílt levelet ír a Vicarious Visions-nek, amiben első sorban gratulál az N. Sane Trilogy-hez, ezen kívül pedig Crash Twinsanity remaster ötletét fejti ki, és egy rajzot is csinált ajándékul. Lefordítom a levelet magyarra, alatta pedig mellékelem az eredeti irományt, és persze a rajzot is.
Keith Webb asztaláról
"Kedves Vicarious Visions,
Először is, engedjétek meg, hogy gratuláljunk a Crash Bandicoot N. Sane Trilogy hatalmas sikereinek. A játék népszerűsége bizonyítja a tehetségeteket és sikereteket Crash Bandicoot eredményes visszahozásában.
Nyilvánvalóan sokféleképp lehet továbbmenni, eme sikerre építkezni, és a rajongótábor szerint jó lenne a 2004-es Crash Twinsanity remasterelése. Biztosan tisztában vagytok vele, hogy rengeteg tartalom és ötlet el lett törölve, ki lett vágva a végleges játékból, és talán most itt a lehetőség rá, hogy teljes fényében újraalkossuk a játékot. Egy maréknyi ex-Twinsanity tervező nevében írom, hogy szeretnénk részt venni a fejlesztésekben és új tervek létrehozásában, ha a remaster lehetséges.
Gratulációként szeretnék küldeni nektek egy exkluzív Crash Twinsanity-s rajzot, ezzel együtt a Crash Twinsanity 13. születésnapját is ünnepeljük Crash Twinsanniversary néven. Ez a kép a játék masszív rajongótáborának is szól, akik támogatása és kitartása életben tartotta narancssárga erszényes hősünket a hosszú évek folyamán.
Sok szerencsét kívánok a jövőben,
Keith Webb "
Eredeti levél:
Crash Twinsanity exkluzív rajz:
Ti mit szólnátok egy Crash Twinsanity remaster-hez? :)
A The Ooda-Booga Boogie névre keresztelt dalt egy YouTuber, JT Machinima készítette. A Crash 1, 2 és Warped játékokról szól, és rendkívül fülbemászó. Természetesen jó angoltudás ajánlott a dal vicces és találékony szövegének élvezéséhez.
Lapi és jómagam belevetettük magunkat a legújabb Crashes játékokba, és nem voltunk restek írni egy-egy játék tesztet sem; így az oldal nem csak egy, hanem egyenesen kettő darab cikkel gazdagodott, melyeket a Cikkek > Játéktesztek között találtok!
Skylanders Imaginators (Crash Bandicoot Edition)
A tavaly októberben megjelent játék, mely Crash nagy visszatérésének ízelítőjéül szolgált. A játék tesztjéről én gondoskodtam nektek. A cikk (többek közt) a Crashes tartalom ár-arány értékére fókuszál. Kattintsatok ide, ha elolvasnátok . . .
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
A nyáron megjelent Crash Bandicoot 1, 2 és Warped felújított változatának bemutatásáról és elemzéséről egyenesen a CFC szülőatyja, Lapi elvtárs gondoskodott. A cikk természetesen ugyanolyan lényegre törő, érdekes és frappáns, mint Lapi korábbi írásai. Kattintsatok ide ha elolvasásnátok . . .
További kellemes időtöltést kívánunk minden kedves olvasónknak!
Frissítés: mint kiderült, a DLC csak augusztus 20-ig ingyenes. Az időszak lezártával $2.99-ért lehet majd hozzájutni.
Mi kértük, a Vicarious Visions és az Activision pedig teljesítette: mától fogva tölthető a PSN-ről a Stormy Ascent DLC pálya (természetesen ingyen). Készen álltok a legnehezebb Crashes szint teljesítésére? Alább megtekinthetitek a rövid kedvcsináló videót is, melyet az imént tettek közzé a YouTube-on.
A játéktesztet a Gamekapocs egyik szerkesztője, zoenn írta. A cikk témáját tekintve sokkal inkább arról szól, hogy mennyire van helye Crashnek a mai piacon, mintsem egy szokásos rajongói teszt.
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy teszt
„Crash jobb formában van, mint valaha, hiszen az alapoktól írták újra az egész trilógiát. A kérdés csupán az, hogy 21 év elteltével van-e létjogosultsága a mára elavult játékmenettel operáló platformereknek? A válasz nem olyan egyszerű.”
Az Activision összesen három nagyszabású panelt fog tartani a San Diego Comic Conon (SDCC), ahol rögtön az első a Crash Bandicoot Then and Now (azaz Crash Bandicoot: akkor és most) címen fog funi! A panelt július 20-án tarják, és összesen egyórás lesz. Az előadók a Vicarious Visions, a Naughty Dog és a Dark Horse fontosabb emberei lesznek, és velük tekinthetnek vissza a rajongók az eredeti Crash játékokra a 90-es évekből.
A témák között szerepel az N. Sane Trilogy fejleszési fázisának bemutatása, beleértve a tervrajzokat és a karakter modellezést, ami a közkedvelt klasszikusokat egy modern élménnyé tette. Természetesen lesz nyereményjáték, és egy különleges meglepetés a rajongóknak!
Engem leginkább az utolsó kijelentés érdekel. Én valószínűnek tartom, hogy a Lost Treasures DLC-ről rántják majd le a leplet, amit a panel befejeztével azonnal tölthetnek is majd le az N. Sane Trilogy tulajok. Talán egy-két apróbb bug javítást is kaphat a játék, például sokan panaszkodtak, hogy nehéz pontosan érkezni a teknősökre és a peremekre ugrás után.
A SDCC előadások mindig nagyon érdekes, és közvetlenek szoktak lenni, nekem kifejezetten tetszik, hogy végre Crash is kapott egy panelt... egyértelműen teltház lesz. :)
Properties such as ACTIVISION, CRASH TEAM RACING, CTR, CRASH BANDICOOT and CRASH, including Crash Bandicoot and all related characters and contents are trademarks and Activision Publishing, Inc. Used with permission. Activision has no association with and takes no responsibility for the content in this web site. Site design and written content Crash Fan Club 2005-2024, unless stated otherwise. Please only use the content within this webpage with permission or reference to the Crash Fan Club website.