A megjelenést követően a Nintendo hivatalos Youtube csatornája közzétett egy Nintendo Switch-es Crash Team Racing Nitro-Fueled gameplay trailert, amit lent meg is tekinthettek. Ezen kívül a játékkal kapcsolatban fontos hír, hogy megjött a játékhoz az 1.02-es Patch, amiről még csak annyit nyilatkoztak, hogy "bugfix", szóval sajnos nincs több információnk, de néhány livestream alapján úgy tűnik, megoldódott az online meccseken észlelt lagprobléma. Amint kiadják a hivatalos Patch notest, tudósítunk Benneteket is!
Néhány órával ezelőtt végre megjelent a várva-várt Crash Team Racing Nitro-Fueled, mától már mindenki bepattanhat egy jó kis versenybe. Azonban ahogy az várható volt, a játékon még bőven van mit javítania a Beenox-nak. Este néztem egy livestreamet, illetve nemrég elolvastam a megjelenést követő felhasználói kommenteket, véleményeket a facebookon, nézzük is meg, mik az eddigi kisebb-nagyobb gondok:
Megjelenést követően a játék Online funkciójával több hiba is volt: állítólag 10 percet kellett várniuk az embereknek egy meccsre, ezen kívül hatalmas lag miatt panaszkodtak a játékosok, de a Beenox 5 órája azt írta, hogy már dolgoznak a javításokon. Megértem, hogy nagy a hype az online versenyek miatt, de szerintem először ki kellene élvezni az Adventure módot és frissíteni a képességeidet a játékban, mielőtt online meccsbe ugranál. Mindenesetre amíg javítják a hibát, simán játszható az Adventure mód.
Néztem korábban egy livestreamet, és a következő hibákat vettem észre: a rakétafegyverek néha nem jól célozzák be az előtted lévő ellenfelet, hanem teljesen más irányba mennek. Ha eltalált a livestreamer valakit rakétával, nem lassult le a kocsija, a pattogás után rögtön újra full speeddel haladt a bot.
A facebookos kommentelők szerint a Hard mode túl nehéz a játékban (vagy csak hozzá kell szokni?), véletlenszerű fagyások az online lobbyban, lag és túl sok idő a várakozás, mire meccset kap az ember, ezen kívül nem olyan érzés vezetni, mint az eredeti CTR-ben, máshogy mennek a gokartok, a driftelés és az ugrás is másabb, és ez kényelmetlen érzés.
A Wumpa Coinokkal kapcsolatban is többen kérték, hogy növeljék a coin jutalom mennyiségét, mert a szóló játékosok unfairnek tartják, hogy 30-60 coint kapnak, míg egy online meccs alatt akár 300-500 coint is kaphatnak a játékosok.
A Nintendo Switch tulajdonosok a hosszú loading time miatt árasztották el a kommentszekciókat.
Véleményem szerint ezek a kezdetleges hibák még elfogadhatóak, elég kevés olyan játék van, ami tökéletes volt rögtön a megjelenés után. Természetesen a Beenox már dolgozik a hibák javításán, és a jövőben biztos rengeteg patch és bugfix várható majd. S hogy legyen némi pozitívság is a cikkben: rengeteg vicces skint láttam a játékban, egy csomó testreszabhatósági lehetőségünk lesz, a pályák és a grafika önmaga is gyönyörű, és nagyon hálásak lehetünk a Beenoxnak, hogy elkészítették ezt a remastert (természetesen ugyanez a tisztelet jár a Vicarious Visionsnek is az N. Sane Trilogy-ért). Reméljük, hogy élvezitek a játékot, és inkább több a pozitív vélemény, mint a negatív. Szerencsére a közösségi oldalak komment részlegeiben több a pozitív vélemény, mint a negatív.
Holnap érkezik a Crash Team Racing Nitro-Fueled, így gondoltam, írok egy kis összesítőt, mit várhatunk a játéktól megjelenése körül. Hihetetlen, hogy milyen gyorsan szalad az idő: 2018. december 7-én leplezték le a játékot és jött róla trailer, most pedig szinte vége is a várakozásnak, holnap már játszhatnak is vele a szerencsés rajongók. Na de elég a szóból, jöjjenek az eddigi infók, amikről fontos tudni a játékkal kapcsolatban:
A játékban nem csak az eredeti CTR pályái, hanem a Crash Nitro Kart trackjei, illetve számos új tervezésű pályák lesznek játszhatóak.
Az eredeti CTR szereplők mellett a Crash Nitro Kart karaktereivel is versenyezhetünk majd, illetve sok olyan új versenyző lesz, akik egyik racing játékban sem szerepeltek játszható karakterként: Tawna, Baby-T, a Trophy lányok, sőt még kedvenc lila sárkányunk, Spyro is elérhető lesz!
Testre szeretnéd szabni a karakteredet? Sima ügy! Rengeteg skin közül válogathatunk kedvenc karaktereinknek, és ha ez nem elég, a gokartokat is saját tetszésedre igazíthatod: Crash akár bepattanhat N. Oxide érdekes járgányába, sőt, még matricákat is rakhatsz kedvenc vasadra.
Ha több emberrel szeretnél játszani, aggodalomra semmi ok, az eredeti CTR-hez a remasterben is lehet split-screenben játszani arcade és battle modeban, na meg persze az egyik legfontosabb feature: mi értelme lenne a remasternek online meccsek nélkül? Na jó, értelme így is lenne, de valljuk be, ez igazán megkoronázza a játékot. Válaszd ki kedvenc karakteredet, alakítsd ízlésed szerint skinekkel, pattanj kocsiba, és mutasd meg mit tudsz online!
Ez az információ még nincs teljesen megerősítve, de állítólag az online meccsekhez lesz egyfajta "tier" rendszer, azaz hozzád hasonló képességű játékosokhoz oszt be majd a meccskereső. Ez mindenképpen pozitívum lenne, hiszen aki most játszana először a CTR Nitro-Fueleddel az eredeti CTR ismerése nélkül, igencsak nagy hátrányban lenne egy veterán játékossal szemben.
Skineket és egyéb értékes dolgokat Wumpa Coin-ok elérésével válthatunk ki. Hogyan szerezhetünk majd Wumpa Coint? Ahhoz, hogy Wumpa Coint kapjunk, muszáj, hogy hozzáférjen a játék az internethez. Az egyszerűbb megoldás a coinszerzésre az, hogy teljesítünk különböző feladatokat / eventeket - minél nehezebb egy feladat, annál több coint kaphatunk majd. Ezen kívül a Grand Prix-nek lesznek majd különböző szezonjai, erről sajnos még nincs sok infó, remélhetőleg hamarosan többet tudunk meg.
Lesz egy internetfüggő Pit Stop bolt, itt válthatjuk be a Wumpa Coin-okat mindenféle értékes nyereményért. Offline módban nem kapunk Wumpa Coint.
Lesz-e mikrotranzakció a játékban? Eddig úgy volt, hogy nem lesz, de pár napja kiderült, hogy mégis, mivel Wumpa Coint állítólag majd pénzért is vásárolhatunk.
Nitro Pontokat is lehet majd szerezni a Grand Prix segítségével: Grand Prix-hez kapcsolódó feladatokat kell teljesítenünk, amire Nitro pontokat kapunk, ez fogja tölteni a Nitro Metert. Ha elérsz bizonyos pontot, akkor kapsz egy új ajándékot.
A Grand Prix szezonjain mindig jönnek majd valami újdonságok, például új karakterek érkezhetnek idővel a játékba, új járgányok, kerekek, decalok, matricák, festékek, skinek. Ez azt jelenti, hogy talán majd akár N. Brio, Nina, Koala Kong, vagy a CTTR-ből Pasadena, Von Clutch, esetleg a Crash Bash-ből Rilla Roo (jajj ne :D) is megjelenhet majd.
Az első Grand Prix szezonon Tawnát, és a négy Trophy lányt (Ami, Isabella, Liz, Megumi) szerezhetjük meg, a második szezonban Baby-T-t, Baby Crasht és Baby Cocot, a harmadik szezon alatt Spyrot kaphatjuk meg, de később persze majd még több szezon jön, eddig csak erről a három szezonról vannak infók.
Egy kis részletesebb infó a skinezésről: A skinekkel megváltoztathatod karaktereid kinézetét. A body-val a járműved fő, "test"részét változtathatod meg, azonban a statjaid nem a járműtől függnek, hanem a választott karaktertől. Decalt a kocsi kiválasztása után alkalmazhatsz: egy új réteg festést rakhatsz fel, például lángokat, csíkokat, egyéb mintázatokat. A stickerek kisebbek, mint a decalok, és a gokart bizonyos részeire rakhatsz matricát. A Podium Animation-nel azt az animációt változtathatod, hogy milyen mozdulatokat tegyen a karaktered, ha megnyered az első helyet egy versenyen.
Amikor először elindítod a játékot (standard edition), kezdetben nyolc karaktered lesz az alap skinjükkel, klasszikus kartjukkal.
Adventure módban is unlockolhatunk majd különböző jutalmakat.
Aki a Nitros Oxide Editiont vette meg, az a játék elejétől versenyezhet N. Oxide-al, de a Standard Editionben is felnyitható a karakter.
Ha előrendelted a játékot, az extra tartalmakat (pl. Electron skin) a Pit Stop-ban találhatod majd meg.
Tömören eddig ennyi fontosabb infó jutott eszembe, ha ez nem elég, a jövőben rengeteg új tartalom fog majd érkezni, ha pedig kihagytam valamit, vagy tudtok még valami szaftos információról, jelezzétek kommentben! :) Mindenkinek izgalmas várakozást, megjelenés után pedig forró kerekeket, fénysebességet, és minél jobb meccseket kívánunk!
Már csak kevesebb, mint 2 nap van hátra a Crash Team Racing Nitro-Fueled megjelenéséig, így hoztam két videót is, az egyik a launch trailer, amit ugyan már korábban kitettek a youtubera, de aki nem látta még, az ne tétovázzon, nézze meg:
A másik videó egy kis ízelítő a játék adventure módjából, nem tudom, hogy ez spoilernek számít-e, mindenki a maga döntése szerint nézzen bele a videóba.
A videókon kívül itt egy kis extra: tegnap a hivatalos Crash Bandicoot facebook oldal közzétett egy új képet az Out of Time pályáról, amit megtekinthettek itt (katt a képre a nagyobb méretért):
A Numskull egy új figurát dobott piacra, ami nem más, mint egy Crash Team Racing Nitro-Fueled "incense burner". Ahogy azt a Numskulltól várható volt, elég minőségi modellt készítettek, a termékről a tulajdonságokat, képeket és videót itt olvashatjátok:
Hivatalos Crash Bandicoot / Activision termék.
Minőségi PVC műanyagból készült, részletes festéssel.
Helyezz egy "füstölő kúpot/rudat" a hőálló fém részbe, és nézd, ahogy gőzölög-füstöl a kipufogócső.
Mivel már elég régóta kértétek, hogy legyenek az oldalon mobilos háttérképek, valamint 3 nap múlva érkezik a Crash Team Racing Nitro-Fueled, ezért készítettem 30 CTR Nitro-Fueledes mobilos háttérnek való anyagot. Ez az új menüpont folyamatosan frissülni fog, esetleg ha Ti is szeretnétek készíteni mobilos Crash háttereket, ne habozzátok beküldeni a műveiteket! Ezen kívül ha valaki más felbontásban szeretne háttereket találni az oldalon, vagy van egy kedvenc karakteretek, de nem találtok (még) róla képet, nyugodtan jelezzétek az oldalon, bármiféle igény is legyen az. :)
Az új háttereket megtekinthetitek itt, vagy a továbbra kattintva: Mobilos háttérképek
Properties such as ACTIVISION, CRASH TEAM RACING, CTR, CRASH BANDICOOT and CRASH, including Crash Bandicoot and all related characters and contents are trademarks and Activision Publishing, Inc. Used with permission. Activision has no association with and takes no responsibility for the content in this web site. Site design and written content Crash Fan Club 2005-2024, unless stated otherwise. Please only use the content within this webpage with permission or reference to the Crash Fan Club website.